Szczepienia ochronne to najbardziej skuteczna metoda zapobiegania różnego rodzaju chorobom zwierząt. Nasza Przychodnia

Weterynaryjna w ramach profilaktyki zdrowotnej oferuje m.in.:

• szczepienia przeciwko wściekliźnie
  • szczepienia przeciwko chorobom zakaźnym psów, kotów, a także fretek, królików
  • ochronę przed pasożytami wewnętrznymi oraz pasożytami zewnętrznymi
Szczepienie psa

W naszym gabinecie wykonywane są szczepienia dla psów zapobiegające takim chorobom, jak wścieklizna, kaszel kenelowy, nosówka, leptospiroza, zakaźne zapalenie wątroby borelioza czy parwowiroza.

Warto przypomnieć, że szczepienia przeciw wściekliźnie, zgodnie z ustawą o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt są obowiązkowe. Szczepieniu podlegają psy powyżej 3. miesiąca życia, nie rzadziej niż co 12 miesięcy.

Szczepienia psów zapobiegają groźnym chorobom zakaźnym przenoszonym drogą kropelkową. Przykładem może być kaszel kenelowy, czyli zapalenie oskrzeli i tchawicy, które jest szczególnie niebezpieczne dla szczeniąt oraz psów zmagających się z przewlekłymi schorzeniami. Jeśli zatem zaobserwujesz u swojego pupila wysięk z nosa i spojówek, silny, duszący kaszel oraz gorączkę, koniecznie skontaktuj się z lekarzem weterynarii.

Szczepienie kota Piekary Śląskie

W naszej ofercie znaleźć można pełną gamę szczepień dla kotów, które ochronią zwierzęta przed takimi chorobami, jak wścieklizna, panleukopenia, grzybica skórna, koci katar, czy wirus białaczki kociej (FeLV). Jednym z powszechnie występujących schorzeń u kotów jest koci katar, który objawia się częstym kichaniem, wysiękiem z nosa, łzawieniem z oczu, brakiem apetytu, osłabieniem oraz podwyższoną temperaturą. Choroba ta może być groźna zwłaszcza dla młodych kociąt. Aby jej zapobiec, wystarczy zastosować szczepienia profilaktyczne przeciw herpeswirusowi i kaliciwirusowi, powtarzane co 1-2 lata.

Szczepienie zwierząt Piekary Śląskie

Wykonujemy szczepienia ochronne dla szczeniąt, kociąt, dorosłych psów, kotów i innych zwierząt. Zachęcamy do zapoznania się z pełną oferta naszej Przychodni Weterynaryjnej!

Szczepienie kota